Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

joi, 28 iulie 2011

lazy mind-->lazy summer...

P~i~e~r~d~u~t~a...
Nici nu stiu ce data este...e inca vara,sunt constienta......si inca mai am timp.Timp pentru a simti si a trece prin  tot ce imi scriesem in 'jurnalul de vacanta'.Jurnal facut cu scopul de a-mi petrece vara in stil mare,si care sa ma ajute sa nu fac vreun lapsus,si sa uit cumva de  supliciile vacantei....L-am inchis intr-un sertaras secret al mintii,pacat ca am pierdut cheia si pacat ca nu mai sunt plina de entuziasmul de la inceput.
Din nou respir plictisita. Plictisita de mine peste masura..... nu stiu de ce fel de infectie sufar,dar am starea de spirit ca al unui om sfisiat,pe moarte... care isi numar printre gene secundele care i-au mai ramas. Ciudat e faptul ca nici muzica nu ma poate scoate din aceasta transa,chiar foarte ciudat pentru ca doar ea avea cele mai terapeutice influente asupra mintii mele,stia cum sa ma aduca pe val,inainte de a ma ineca cu totul in namol.
 Cineva priceput in detectie,apt de a vedea prin om ca printr-o oglinda clara,ma va diagnostica cu efectul de 'lene vulnerabila'.Cred ca o sa-i dau dreptate,insa ma simt prea ipotenta ca sa schimb ceva....
O sa dau uitarii ca mi-am promis sa lucrez la capitolul abstinentei,si sa nu intru pe blog pina in toamna.E prea greu...sa-i rezist.Stiu promisiunile sunt promisiune,dar nu toate pot fi materializate,in special cele promulgate de mine.
Cam atit pe azi,sunt terminata pshihic,nu mai pot scrie.Bateria cerebelului meu e descarcata si face un zgomot de imi arde firele de par din cap,(vîîîîîîîîîîîîîjjj) .Si tot azi o sa stau ca o maucă *pidaliană, in casa si o sa dorm,pentru ca sunt prea lenoasă de a vedea si de a vorbi cu cineva.
I just wanna,sa-mi vina mintea la cap.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu