Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

vineri, 30 decembrie 2011

hello,2012!

Se aude zgomot de artificii şi clinchet de pahare-A mai trecut un an.Cu siguranţă o să te ţin minte,bătrâne, sau o să te dau uitării,adio oricum,lasă loc unor noi speranţe şi vise pline de viaţă.Ceea ce vi s-a împlinit să continue,iar ceea ce nu are sorţi de izbândă să plece în neant.
Eu nu-ţi port pică,ai fost un an bun,desigur puteai fi şi mai milostiv.M-am simţit împlinită aproape în toate lunile tale.Mi-ai adus în viaţă câţiva oameni minunaţi,iar pentru asta iţi sunt recunoscătoare.
Micuţule an nou care vii,nu vreau să vorbesc despre ce-mi doresc,am eu tactica mea specială prin care te voi pune la incercare.
E 2012,un an cu semne apocaliptice.Oare va fi sfârşitul?Nu,sfârşitul e in fiecare zi,şi cum se vede unii din noi îi supraveţuieşte.2012,presupune o schimbare de ordin moral şi de structura interioară.Sper ca această schimbare să fie benefică oceanului uman în totalitatea lui,şi fiecăruia dintre noi în parte.Însa înainte de a imbătrâni şi tu,ajută-ne să avem parte de perepiţii neimaginabile şi amintiri de neuitat.
Să nu moară nimeni în anul care vine...se poate nu?
 fim mai buni!
 începem a privi viata în faţă!
 nu ne plângem,pentru că o data trăim,iar eşecurile sau greutăţile au şi ele farmecul lor!
Sa nu ne mai urâm cu nesaţ(eu chiar voi incerca)!
Să nu mai fie războaie,să nu mai fie crime,să nu mai fie corupţie,iar noi....noi să nu mai fim atât de păcătoşi!
Să învăţaţi să fi-ţi voi,să aveţi personalitate,un strop de individualitate şi să nu mai copiaţi peste normă!
Să mai lua-ţi o carte în mâini,pentru că a fi un oligofren analfabet nu mai e la modă,iar prostiile unora cu siguranţă au spart box office-urile sau muligambia.com!
Să nu mai cautaţi motiv de ceartă,invăţa-ţi a ierta!
Asculta-ţi muzică bună!
Să fi-ţi sănătoşi!
Fi-ţi fericiţi,şi nu uitaţi de cei mai trişti ca voi!
Iubiţi-vă!
Numai bine să vă aducă anul care vine!
La mulţi ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu