Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

joi, 1 decembrie 2011

I go back to december all the time!>3

Welcome again,MDecember...!
Impodobeste-mi inima cu globuri si luminite.
Alinta-mi simturile cu miros proaspat de brad si ciocolata fierbinte.
Fiecarei clipe conferai efect de slow-motion,sa nu se mai sfarseasca.
Nu fi egoist,presoara-mi peste tot cuprinsul firicele de zahar Kandel.
Ingheata-mi dezamagirile,da-le forma unor suveniruri.Iar cand  le voi privi sa zambesc victorioasa,pentru ca le-am supravetuit.
Vreau sa hibernez in poala ta,sa ma simt mica si neajutorata.
Intinde-ti aripa sa visez in ea.Stiu,visul meu de a fi fericita a devenit un vis de gheata.Insa un foc la temperatura potrivita ,care sa sparga gheata,tot se va gasi...
Vreau sa cred din nou in basme,iar basmul nostru sa nu se sfarseasca nici cand stelele ochii inchid...
As vrea ca toate lucrurile bune sa se intample in decembrie.Oare e posibil?
Sa ninga cu pene,nu cu fulgi.Fulgi ii prinzi intre pleoape si se topesc.Eu as vrea sa-i prind in palma ta,sa le ascult bataile inimilor,si niciodata lacrima sa nu devina.
Fii bland,decembrie al meu and make my story reality...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu