Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

joi, 7 aprilie 2011

I like!♥

 Presupun ca fiecare are filmul sau,un film in care se regaseste,un film care de fiecare data ii ofera o portie buna de dispozitie,un film care ii preda o lectie de viata,un film care nu ii lasa coardele insensibile,un film care te face sa iubesti orice scena,orice joc al actorilor,orice replica.Am vazut multe filme,insa cel care totusi ramine number one in topul preferintelor e The Ugly Truth,nu inceteaza sa-mi placa,il savurez in exctaz de fiecare data.Dupa mine filmul acesta este complet de  divertisment  la un nivel inalt,deloc spumos si plin de adevaruri. The Ugly Truth-arata ca  un butoi bine turnat, solid scris cu o sumedie de faze amuzante de la inceput pina la sfirsit. 
                                                     *****
A:deci vrei sa spui ca barbatii sunt incapabili de a iubi?
M:ti-am destramat micutele iluzii din romanele de amor ale  colectiei Harlequin?
A:singurul lucru pe care l-ai destramat,este credibilitatea in tine.Barbatii sunt absolut capabili de a simti iubire.
M:bine,sa zicem ca am muscat-o...Spune,cine e tipul?
A:poftim?
M:tipul,dl Perfectiune,cel care e atit de capabil sa iubeasca.Cine e?Cum e?
A:e destept....e chipes,dar n-o stie......Are succes,dar intr-o slujba care chiar inseamna ceva.Ii place vinul rosu,picnicurile,muzica clasica.
M:asta e un tip din America,nu?Vreau sa spun,nu suni din Europa sau altundeva?
A:ii plac cinii,dar favoritele lui sunt pisicile.Niciodata nu se trezeste inaintea ta intr-o dimineata de duminica.
M:stai m-am prins,esti lesbiana.
A:poooooooftim?
M:trebuie sa fii!Tocmai ai descris femeia perfecta!
A:de ce esti atit de inspaimintat de calitatile acestea?Cumva pentru ca n-ai niciuna?asta poate fi adevaratul motiv pentru care femeiele nu sunt interesate de tine.
M:bine,am sa-ti dau 100 de dolari din banii mei ca sa-l iei pe tip si sa-l aduci aici ca sa-l cunosc.
A:ei bine,e pe undeva prin lume.
M:stai putin nici macar nu te intilnesti cu tipul asta?
A:nu,pur si simplu descriu o tipologie.Asta credeam ca facem.
M:nici macar nu-l cunosti????[ha~ha~haaaaaaaa]Acum am imaginea completa...stai asa ...esti uricioasa.
A:poftim?
M:trebuie sa fii!haide,m-ai auzit.Vreau sa spun,daca ai fi fost o tipa fierbine,ai fi rupt inima uni biet ticalos,in loc sa-ti pierzi timpul visind la dl Perfectiune!Recunoaste,esti urita!
A:nu sunt urita.
M:ei bine,lasa-ma sa te ajut putin.Ai putea la fel de bine sa recunosti ca vei fi singura si iti vei pierde viata cu un tip din fantezii pe care nu-l vei avea niciodata.
A:cum poti sa...
M:lassie,emisiunea se numeste ''Adevarul Gol-golut'',daca nu poti sa recunosti,nu suna!

                                                      *****
M:acum trebuie sa inveti cum sa flirtezi.
A:stiu cum sa flirtez.
M:stii cum sa flirtezi?[ha~ha~haaaaaaaa]''Ma cheama Abby si imi place sa citesc Tolstoi!Imi plac pisicile,gradinaritul si picnicurile romantice.''Nu prea cred ca merge trucul.
A:buna scumpule,ai lenjerie intima pe tine??
M:stii ce n-as spune asta,si nici nu as pipai fundul.
A:ce-i rau intr-o pipaire a fundului?Vreau sa spun pentru ce-i acolo,nu ca sa-l pipai eu?esti doar un set de orificii si o pereche de sini.
M:iar tu esti o persoana cu grave,grave probleme de comportament.
A:poate ca sunt doar o eleva buna.
M:vrei sa incetezi asta?
A:ce anume?
M:sa-ti mai plimbi plimbi degetul pe mine,pina acolo de sus in jos.
A:de ce?Te excita?
M:poate.
A:e ciudat cred ca-mi place.
M:serios?
A:fraiere!
M:eram sigur.Haide ca nu-l inveti tu, pe profesor.

                                                         ******
A:povesteste-mi despre ciudata.Stii tu,femeia care ti-a frint inima.
M:incerci doar sa-mi omori entuziasmul!
A:nu.Nu incerc.Sunt doar interesata.De ceea ce te face.....pe tine sa fii tu insuti.
M:ca sa stii,n-a fost doar una.....era mai dgraba o parada.Fete co-dependente,fete necredincioase,fete deprimate,fete prefacute,fete narcisiste,fete care s-au dovedit ca nu ma placeau cu adevarat.Cind am ajuns la aceasta virsta am realizat ca poti avea multe relatii proaste,inainte sa-ti dai seama ca exista o relatie buna.
A:haide doar nu crezi ca nu exista vreo ''relatie buna''?
M:pina-n maduva oaselor......hai sa dansam.
A:nu,vorbesc serios,nu pot dansa asa.
M:eu pot.

                                                    *****
A:nu te poti baza deloc pe barbati.Credeti ca stiti ce vor  face barbatii,credeti ca stiti ce vor sa  faca?...nu,nu stiti,iar cind se ajunge la acel moment in care chiar trebuie sa puna piciorul in prag si sa actioneze,sau nu stiu......ei renunta.Barbatii mari,puternici si curajosi despre care citim in romane si pe care ii vedem in filme la televizor de cind avem 9 ani nu exista,aceasta e o aberatie.Barbatii nu sunt puternici.Barbatii nu sunt curajosi.Barbatii sunt doar fricosi.Chiar daca au momentul potrivit intr-un lift de hotel,si momentul e complet romantic si plin de potential ,barbatii din nou sunt incapabili sa-i faca fata.Pentru ca de ce??...Pentruca sunt slabi!
M:acum eu vreau sa zic cite ceva despre femei.Femeile vor ca noi sa credem ca ele sunt victimile.Ca le fringem inimile pentru sport.Spun ca vor dragoste adevarata,dar tot ce vor e sa bifeze o lista.'Eperfect?Echipes?E un doctor?'Voi barbatii care va potriviti cu criteriile,nu va pacaliti singuri.Nu se culca cu voi.Se culca cu un set bine calculat de alegeri josnice.Banii mai presus de caracter.Felul in care aratati mai presus de suflet.Rafinamentul mai presus de principii.Nici un gest oricit de adevarat sau  romantic ar fi nu va fi acelasi lucru,fara de o lista impresionanta cu recomandari.
A:spune un om care niciodata  n-a facut un gest inafara de a improviza o masturbatie.
M:deci in lift n-a fost nici un gest?
A:in lift a fost un moment de pasiune,urmat de un moment de panica, din partea ta,aparent.
M:panica?Am venit in camera ta.
A:da,si dupa aceasta ai fugit.
M:aceea n-a fost panica,scumpo.A fost o lipsa de dorinta de a concura cu lista de bifat in carne si oase ,care era in patul tau.Acesta e adevarul gol-golut,o fata in calduri dupa doi tipi,il va alege pe cel cu CV-ul mai bun.
A:astea sunt prostii.Dumnezeule,te urasc atit de mult,incit am injurat in fata oamenilor.
M:ba nu,te urasti pe tine insuti,fiindca esti atit de superficiala.
A:ti-ai pierdut sansa.
M:ei hai niciodata n-am avut o sansa cu tine.
A:ai dreptate am avut o lipsa momentana de judecata cind am crezut ca s-ar putea sa fii mai mult decit ceea ce esti .Dar nu esti.
M:cu siguranta?da ?ce inseamna asta?
A:''Sunt Mike  Chadway.Imi plac fetele in jeleu.Imi place s-o trag ca o maimuta.Nu te indragosti-e infricosator''-uite ce inseamna.
M:da,este infricosator...e ingrozitor. M-ai ales cind sunt indragostit de o pshihopata ca tine.
A:nu sunt o pshihopata!
M:tocmai ti-am spus ca te iubesc,si tot ce-ai auzit a fost ''pshihopata''. Esti intruchiparea nevrozei.
A:un nevrotic e o persoana care sufera de anxietate,ginduri obsesive,fapte compulsive si dureri fizice fara sa dea dovada de o boala...
M:taci!!!Inca o data,tocmai ti-am spus ca sunt indragostit de tine,iar tu stai aici dindu-mi o lectie de vocabular.
A:esti indragostit de mine.De ce?
M:n-am absolut nici o idee,dar sunt.
_______________________________________________________________________
Mike♥Abby

2 comentarii:

wika15 spunea...

sooooooooooo imi place la nebunie postul...(in love)* (in love)*(in love)...si fiiilmu,filmul chiar e extraordinar...l'am vizionat de mai mult de 7 ori...e bestial si subiectul,si actorii...si ambiantza...totul!!! ~*the ugly truuuuth*~

doriella spunea...

mi-am propus sa-l vad in mai multe variante,adica poate in english,french,japanese,german si spanish...vreau sa vad in care limba totusi suna mai bine:D

Trimiteți un comentariu