Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

sâmbătă, 2 aprilie 2011

C&B♥D&E!


B:doar pentru ca   esti  imbracat saracacios ,asta nu inseamna ca numai esti Chuck Bass...
C:de ce as fi el?
B:ar fi trebuit sa-mi zici ca ai fost impuscat.
C:ma surprinde ca  nu ai impuscat chiar tu  in mine.
B:te-am impuscat de mai multe ori,in vise...in cele bune.Dar daca esti intr-adevar ranit,as vrea sa stiu.
C:cind m-am trezit mi s-a pierdut identitatea.Nimeni nu stia cine sunt .Nimeni nu venea sa ma caute.Mi-am dat seama ca s-ar putea sa fiu ranit,dar Chuck Bass a murit.
B:daca iti schimbi numele,nu inseamna ca te schimbi pe tine  ca persoana.
C:e un inceput bun,e sansa mea sa traiesc simplu,sa cistig respectul oamenilor,pot sa devin o persoana pe care cineva ar putea s-o iubeasca.
B:cineva te-a iubit....si ii esti dator acelei persoane si tuturor celor pe care ii lasi in urma,sa nu fugi. Pentru ca asta e ceea ce faci tu,iar eu nu cred ca acel om maret,de care-mi vorbesti si care vrei sa devii ar fi un las.Cred ca si-ar putea infrunta propriile fapte.
C:am distrus singurul lucru pe care l-am iubit vreodata.
…………
B:nu te mai iubesc.Dar tu singur nu o poti distruge pe Blair Waldorf,e nevoie de mult mai mult!
C:lumea ta ar deveni mult mai simpla daca nu m-as intoarce.
B:e adevarat,dar nu va fi lumea mea daca nu faci parte tu din ea!
 

Damon♥Elena


D:dragute pijamele.
E:sunt obosita,Damon.
D:ti-m adus asta,medalionul.
E:am crezut ca a disparut.Multumesc.Te rog dami-l inapoi.
D:trebuie doar sa-ti spun ceva.
E:de ce trebuie sa o spui fara sa-mi dai lantisorul? 
D:fiindca ceea ce urmeaza sa spun,e probabil cel mai egoist lucru pe care l-am spus in viata mea.
E:damon,sa nu ajungem acolo.
D:nu,trebuie sa o spun o singura data.Trebuie doar sa asculti.Te iubesc,Elena.Si din cauza ca te iubesc,nu pot fi egoist cu tine.De ce nu poti face asta?Nu te merit,dar fratele meu te merita.Doamne cit mi-as dori sa nu trebuiasca sa uiti asta...dar va trebui sa uiti.
Prolog :postul contine doua secvente emotionante din cele doua seriale favorite:GG&TVD.E necesar sa aveti extra-servetele linga voi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu