Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

luni, 28 martie 2011

cind nu ai nimic a scrie....

Intre cer si pamint. Eu aleg cerul,tu-pamintul. Si astfel pe veci vom fi despartiti. Lasa-ma sa zbor,catre paradisul celor, care nu mai cred in iubire. Lasa-ma sa cad in spitalul deceptiilor toxicomane. Diagnoza mea-amnezia. 
Imi  imbat sufletul virgin cu singe si venin. Aceasta portie de desert murdar niciodata nu-mi va permite sa ma razgindesc:,,Se Fini'' . Altcineva imi va lua locul,sansa iti va suride........  Si sa nu iti mai pese.......mie niciodata nu mi-a pasat, niciodata nu imi va pasa,uraste-ma si uita-ma!
Cu praf si pulbere stau si desenez in namol,forme ale despartirii.....as vrea sa doara,dar nu doare.... Si cite ar mai fi de zis,dar cine sa m-asculte. Ma opresc,pentru ca cuvintele is prea multe,iar sentimentele prea seci si goale... 

piesa-cu mesaj codificat,ajuns la pubela..... 
 
                                         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu