Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

miercuri, 23 martie 2011

That's the way it is


Un dressing deschis.Din el ,liber se poate observa cum hainele stau haotic, mototolite, sifonate. Unele isi permit chiar sa se culce pe dusumea. Sunt imbinate cele de vara cu cele de  iarna ... rochiile cu blugii .... maiourile negre cu lenjeria alba .... caciuli cu ciorapi, iar vestele sunt infofolite cu alte decoratiuni(manusi,voaluri,centuri,taiouri...si etzetera).Undeva intr-un colt sta un birou de un maro deschis. Pe birou o multime de lucruri cladite unul peste altul,care in aparenta aceasta rezervatie de obiecte seamana cu un  mare City in proces de constructie.....Pe un colt se afla digitalul,iar obiectivul lui imi tot bate aprpouri...o noua  fotosesie se apropie.Cani ,foarte multe cani de cafea neterminata,caiete,stilouri nefolositoare,un porteln cu firmituri de covrigi,casti,chibrite(o alta poveste),carti,dvd-uri  ,celulare,poze,bratari,iar in centru straluceste calculatorul.Sta atintit  cu ochi rugatori spre mine.Stiu si-ar dori o pauza,dar nu azi,nu miine,nu stiu cind.Insa un lucru este sigur , cind va cadea  in coma cronica,isi va obtine si doritul  concediu.De pe birou balanseaza in jos cabluri...cabluri...cabluri.Destul de multe cabluri ,si uneori mi se spinzura picioarele in ele,dar viata fara conexiuni,nu mai e o viata activa.Pe pardoseala laminata stau si ma privesc cu dezamagire clituri de carti ,le rasfoisem citeva minute,dupa care au fost lasate,fara sa atrag atentie unde le pusem.Nu departe de ele stau doua sticle goale.Nu mai au ce-si vorbi.Si o perna verde,urasc verdele, iar pentru asta este si pedepsita.Pe geam florile din ghiveci par moarte,ignoranta mea.Privesc canapeaua,care imbratiseaza o gramada de haine,si imi dau seama ca merita o soarta mai buna.Patul ramine absent la suferinta si degradarea ce graviteaza in toata camera.Cuvertura de un rosu singeriu il acopera cu sarutari,salvindu-l  din dezordinea mea existentiala.Tot pe acelasi pat sta cocotat si timid ursuletul meu talisman.......In timpul apropiat ii cumpar dantela neagra si i-o fixez pe ochi,pentru a diminua  situatia deplorabila,pina cind doar atit pot sa fac.......Peretii decolorati de problemele mele,imi alunga posterele......Si peste tot danseaza firele de praf,un joc lipsit de reguli,de tempo,de frustari.Firele de praf cernute cu sita de lumina refractata prin fereastra contempleaza in sine o speranta insignifianta.
Precizare :nu pot araja o serie de lucruri simple.In urma mea las doar dezastru,dar in viata imi este si mai dificil,sunt incapabila de a-mi rezolva problemele.Mereu le las nesolutionate. Turb aproape intotdeauna cand trebuie sa-mi iau bastonul de politist si sa-mi fac ordine in cap: Faptele,va rog la stinga! Gindurile- la dreapta! Starile sufletesti- in urma! Faceti loc majestatii sale, Constiinta, care merge sontac-sontac, in cirje si fara flec la toc. De aceea prefer:  harababura si haosul,e  mai lesne sa le obtin pe ele,decit sa-mi comand domnii –Ginduri si ladies-Fapte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu