Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

marți, 15 martie 2011

My lady black!

,,S:s-a intimplat ceva?
V:da,mi s-a intimplat azi dimineata,am vrut sa golesc vaza de flori de pe birou si cind am golit-o s-a spart in miinele mele in opt bucatele,fara sa fi lovit-o de ceva...
S:ei si?
V:semn rau!Daca se spargea in doua nu avea nici o importanta,dar in opt...
S:ei ce e cu opt?Ce importanta are?
V:stiti,opt culcat e semnul infinitului..moarte,doamna!''

......Mereu am fost curioasa sa inteleg ce-i moartea,de mica i-am fost prietena,dar ea mereu era absenta,ascunsa in ceata.O simteam,dar niciodata nu se lasa admirata,fugea de ochii mei,fugea de mine si inca mai continua .In nenumarate rinduri vorbisem cu ea,dar nici un raspuns.In nenumarate rinduri o chemam,dar nu ma auzea.Nu mi-e frica de moarte,nu inteleg de ce,pentru ca majoritatea oamenilor cad in transa de amortire cind se pomeneste de ea,dar eu reactinez calm cu un zimbet sarcastic desenat in coltul buzelor.Ma gindesc ca nu sunt normala,ca ma joc de-a viata,ca nu iau lucrurile in serios,si ca tot ceea ce fac e doar o proasta pantomima.Ma indragostisei de moarte,iubire platonica care pe zi ce trece tot mai frumos infloreste din nobilul motiv ca sunt din ce in ce mai aproape de ea,respiratia ei sufla in a mea.Ii port culorile,ii ascult muzica,ii privesc filmele. Reinventez moartea in atit de felurite chipuri,pentru a o gasi pe cea adevarata,fatala.Asi dori sa beau cu ea si sa fumez(va fi premiera),sa ma inadus in fum ,sa-i simt adrelina mortala ce-mi va fugi prin venele taiate,lasindu-ma devorata.Semnez orice contract cu ea ,ii creez conditii,ma pliez mofturilor ei,doar sa o itilnesc.Pacat ca azi doamna mea esti pe disconnect,simt ca iti lipsesc!Da-mi semne ingere negru ce esti!
cintecul nostru,duioaso!!!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu