Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 13 martie 2011

*Cu necunoscut


El:si macar il iubesti?
Ea:nu!
El:zici sau nu-l iubesti?
Ea:simt,nu-l iubesc!
El:oho,atunci eu am drum liber,dar cind o sa te vad te sarut,daca vrei fata de toti sau daca vrei intre cinci ochi.
Ea:cum intre cinci ochi?
El:eu tu si LUNA…vrei?sau ti-e frica?
Ea:confuza….
El:off,fii mai hotarita!
Ea:nu pot fi m-ai hotarita de atit.
El:asta-i zero! Uite cind te vad,adica un moment mai potrivit te sarut pe BUZE.
Ea:ce vorbesti?cred ca telefonul o ia razna sau tu .Cu ce ocazie sa ma saruti?
El:e interzis?
Ea:foarte.
El:unde scrie asta?
Ea:o sa-mi scrijelesc eu in frunte sub forma de tatuaj….
El: te dezamagesc,daca n-ai stiut iti aduc aminte:eu cam mereu merg impotriva regulilor.
Ea:stiu,dar impotriva mea nu o sa mergi.
El:si nu te mira,heart breaker.
Ea:totul e la fel.
El:cum anume? Aloo…elfitza esti?
Ea:te aud perfect.Ma refeream la faptul ca nu te-ai schimbat,ai ramas acelasi incapatinat pervers.
El:fatal error!Eu simt deja schimbarile.
Ea:sa faci programare la medic pentru ca simturile tale iti dau informatii total gresite.
El:la tine totul parca se rezulta la glume
Ea:nu a fost gluma..sa fi fost gluma faceam si o introducere corespunzatoare.
El:sa stii ca eu n-am glumit cind am zis ca o sa te sarut…
Ea:ma iteapa cuvinte false in ureche,iar pe retina venin mi se asterne.Mai bine abtine-te.
El:bine,nu ma intelegi din nou .Eu am plecat pe sapte carari,dar toate vor duce la tine.
Ea:bun,du-te!
El: o sa scapi de mine nu-ti fa grji.E vot universal.
Ea:o sa scap cind o sa vreau eu,si o sa scap repede cit ai clipi sau cit din palme as pocni.
El:ai grija…
Ea:si tu ai grija de ceea ce ti-a mai ramas.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu