Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 13 martie 2011

^La Tragedie....


EPILOG
Ingroapa-ti toate secretele in mine
Du-te departe nevinovat si lasa-ma singura cu pacatele mele...
Aerul din jurul meu devine ca o cusca
Iar dragostea ramine doar un camuflaj pentru a-mi acoperi din nou furia
Deci,daca ma iubeste –lasa-ma si pleaca...
Si fugi inainte ca eu sa-ti simt tradarea...
In inima mea este mult prea intuneric pentru dragalasenii
Iar eu nu pot distruge ceea ce domina in ea
Lasa-ma in pace,ramin doar eu vorbind cu moartea
Daca voi ramine singura,nu mai am pe cine uri
Eu nu te merit
Zimbetul meu de mult nu mai este al meu
Deci mai bine taci oricum nu te aud...
Tu nu ma urasti destul pentru a ma iubi indescifrabil
Si daca iti mai pasa,dispari...fa in asa fel ca sa nu te mai stiu niciodata... 
-Azi?!
-Nu!
-Mine?
-Nu!
-Tirziu!
-Nu!
-Atunci cind?
-Niciodata!
-Dar….
-Nu e momentul pentru regrete
-Dar…
-A fost timpul tau
-A fost timpul nostru?!
-Da,a fost…….iar acum trebuie sa uiti
-Imi ceri imposibilul…
-Iti cer necesarul!
-Nu o sa reusesc..euu….eu inca iti iubesc necunoscutul..euuu…eu inca mai cred in noi
-Eu nu mai cred in nimc
-Nici sa nu crezi…….insa mie sa nu-mi impui condtiti terorizante….o sa transform timpul cu tine in cenusa si o voi arunca in aer…..sa iti simt prezenta pretutindeni…….sa simt ca inca nu te-am pierdut...
-De ce te amagesti?
-De ce esti idiot?
-Pentru ca….asa simt sa fiu….pentru ca nu iti mai apartin
-Bine…….pleaca……si ramii impacat…….inca nu te urasc…
-Sa stii ca vei fi si tu fericita,dar nu cu mine!
-Fericirea mea fusei tu……si se va stinge doar odata cu mine…..si se va stinge acum…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu