Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 13 martie 2011

GOODBYE...we* are a beautiful lie!!!



-Zi-mi ceva,dar Drag……legat de dragoste,de parca ar fi ceva intre noi si apoi incep eu,pe mine noapte ma apuca..
-Hmm,nu inteleg.
-Vreau sa ne apropiem mai MULT….stii ca mii de stele pentru noi aseara au cazut?
-Ce nebunie!
-Ce bucurie!simt ca chestia asta imi relaxeaza nervii. Cine stie sa ma invete sa IUBESC?!
-Cineva….jumatatea TA.
-Pai,TU esti AIA!
-Noo,gresitai.
-Si ce daca?Macar lasa-ma sa visez,ca acum e noapte….Lasa sa ma CHINUI in VIS,dar nu in realitate………ce faci?te-ai SUPARAT?
-Shhhhh,hai sa visam!!!
-Ador cind noaptea vine si TU esti linga mine.Eu citesc intre stele numele iubitei MELE….Pasiune si iubire!
- Frumoase minciuni imi servesti.
-De ce  minciuni?
-Sunt un tertip de al tau, nimic mai mult!!!
-Tertip?!….Orice intrebare in ochii tai imi sopteste un  raspuns….Chipul tau e tot ce am in GIND.
-Inceteaza.
-Nasc nebunie dintr-o joaca.
-Pai da,un jeux d'enfants exemplar.
-Nooo….NEVER,c`est la VIE!trust ME and we will FLY.
-Cu mine astfel de trucuri nu tin!!!
-Crede-ma,ochii tai-imi plac de mor,au atita stralucire,doar o clipa ii privesc si ma TOPESC.
-Minti!!!
-Crede ce VREI,children of THE night !!!Noaptea,ea ne CHEAMA sa ne tinem de mina.De ce anume TU,mi-ai luat dragostea?! Zi ceva...
-Prefer sa tac.
-Fetita mea cea mica,nu ma vrea nici  cind vin cu sufletul deschis…Vrei o floare?Si iti fac in fiecare zi sarbatoare .Nu stiu cum sa scap.De ce  mi-e dor?De ce  mie dor de ochii tai?Oh,nu vreau sa mai visez,nu vreau sa mai gindesc.Fi-i doar cu MINE.
-I am here.
-Unde-ai fost atita VREME?la mine te-ai GINDIT?
-Mie mii somn.
-De ce ,tocmai acum?
-Nu stiu.
-Da timpul innapoi.
-Mi-i cam rau.....
-Nu-ti pasa de viata mea?
-Ah,ai probleme gravecopilu,si da,imi pasa de tine!!!
-Nu-mi pasa de probleme cit e noapte…Pac,ce-ai facut cu inima mea?ce-ai vorbit tu cu ea? ca numai pe tine te vrea .Nici odata nu te voi lasa sa pleci din suflet si inima .Ce-ai vorbit cu sufletul meu? fara sa stiu eu?ca acum nu mai pot de dragul tau....
-Te rog…
-Vrei sa plingi?Plingi pe umarul meu!
-E nedrept…viata cu mine e nedreapta .
-Nu esti UNICA in asa ceva .Welcome to the my fucking WORLD!where are imposible think`s are posible comme whit ME.Be WITH ME release your SELF dont be affraid.Boooooooooooom!Wake up.Da-mi ceva?nu orice.Arata-mi PUTEREA cuvintului iubire.
-Eu plec.
-Nuuuuu !De ce  faci asta mereu fara sa-ti pese?
-Vorbim miine.
-Miine nu va fi!!!
-Noapte buna.
-Nuuuuuuuuuuuuu!!Tu te gindesti ce faci?Shut me DOWN!
-Pa-paaaaa,te pup…Tu esti cap de lista la minciuni cu TE IUBESC.
-Nu,Stop….adica DONT stop LOVE ME,dar STOP din ce faceai….bang ,bang…..my baby shut me DOWN.Chiar ma lasi?
-Da.
-Atunci n-o face…..Hai,adormi...adormi in bratele mele fara griji,fara probleme.Hey,my dear?
-Ajunge!!! 
-Love is GONEEEEee!!!
-Am plecat.
-Ma ucizi!!!aaaaaaaa….ce rau doare,o sa te uit.O sa uit cit de frumoasa esti.In sufletul meu nu mai ai LOC….i`m FREE!!!!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu