Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

joi, 11 august 2011

don't hide yourself in regret

Sunt oameni care trăiesc tot timpul cu remuşcarile la braţ,oameni care servesc prezentului greşelile trecutului condimentate,oameni care au avut totul ,dar nu au ştiut a preţui.Astfel totul a devenit nimic,spărgându-se în mii de bucăţi.Acum strânge cioburile dacă mai poţi!
Trebuie să ne iertăm cu trecutul ,dar unii nu pot.Eu nu pot.
Trebuie să ne eliberăm din stânsorile trecutului,să ne scuturăm de ceea ''ce a fost'' şi să trăim doar clipa de acum.Eu încă nu pot.
Păcat că nu am scliroză,pentru a uita lucruri ce m-au durut şi mi-au dat viaţa peste cap...
Conştientizez ca trecutul şi toată curtea lui nu pot să se evapore ca firul de fum prin gura de aerisire,pentru că e parte importantă din viaţa mea.Însă e insuportabil să-mi mai eclipseze prezentul.
Simt cum trecutul îndepărtat năvăleşte cu putere în clipile mele prezente şi dă la o parte tot ceea ce trăiesc la moment.Vreau să-mi scriu o filă nouă,fără nimic scris pe câmp,fără greşeli apuse.
Sunt prinsă într-o plasă de speranţe smintite,care îmi şoptesc ameţitor:''Totul va fi bine''.
Totul va fi bine şi pentru mine.Nu-mi vine a crede că sunt optimistă.Mhm,sunt plină de surprize ,şi cum vociferau cei de la Propaganda,,schimb stările de spirit ca pe programele TV''.Ce băftoasă sunt că am o aşa telecomandă în poşetă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu