Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

marți, 23 august 2011

Inimă,aruncă masca!

Aruncă-ţi masca şi vin-o lângă mine
Strânge-mă în braţe, eu voi adormi in ele.
Aruncă-ţi masca şi fii din nou un adevăr
Un adevăr al meu,dezbrăcat de minciună.
Aruncă-ţi masca şi salvează-te din lumea lor
Salvându-te pe tine,salvezi totul din mine.
Aruncă-ţi msca şi hai să ne topim
Ca untul pe pâine,ca fulgul de nea între pleoape.
Aruncă-ţi masca,pentru a te purta în mine
O viaţă şi din nou o viaţă,pentru totdeauna.
Nu-ţi fie teamă,dă-i foc măştii reci
Dă foc la tot ce nu-i al tău,
Dă foc aroganţei,dă foc minciunii,
Dă foc străinului din tine
Ce mă alungă şi visurile mi le frânge.


Ai dat?
Acum priveşte fluturii cei negri
Ei port pe aripi,bucăţi din masca ta.
Dă foc şi nu uita:Simte-te liber
 Simte-te liber alături de mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu