Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Cioburi de stele^♥....


Cioburi de stele.....si ce vad in ele???
Observ culori,prea multe nuante,nuante de dor, bleu marin,violet cristalin,nuante de un dulce amor,nuante ce ma dor.Vreau o lume,o lume doar in a mele culori,ce vise,ce tendinte,ce sperante.....le las pentru  viitor,un viitor la fel,ratacit in culori,sumbre,pale,indescifrabile si mortale!
Observ lumini cazute,lumini ce se transforma in bezna,se comprima treptat,lent si dement intru-n astru de ciment,lumini reci ce exprima goliciunea,mucegaiul,indiferenta si depresia universului,nimic numai contine acea doza sporita de stralucire,frumusete si somtuozitate.Totul decade,iar omul este cel mai vulnerabil in acest domeniu,el cade si cade,arzind ca pinza de paianjen!
Observ inimi pierdute,pierdute-n pietre de lut,inimi livide,transparente,privesc in ele,si vad doar gauri,gauri negre.Observ,inimi ce poarta peruca,mint,tradeaza,spiritul imi inflameaza,si dispretul prin vene imi accelereaza,chiar daca ea bate,striga din piept dupa salvare,pulseaza dupa tandre placeri,mintea ii serveste pe tava doar sentimente si experiente cu miros expirat.
Observ prea multe parfumuri,atit de fine,suave,placute,trandafirii,bombonice,simt ca  ma cufund intr-un ocean de orhidee si lacrimioare,insa mirosul dragostei e cel mai atragator,chiar daca abia il detectez,reuseste sa-mi manipuleze simturile,ma face irevocabil sa fiu cu capul in nori,sau norii in capul meu.......ce mai conteaza,oricum acest parfum ma fascineaza.
Observ priviri,atitea priviri,priviri diverse,priviri de gheatza,priviri de ciocolata,priviri mentolate,priviri demonice,priviri angelice,priviri inocente,priviri stridente,priviri duioase,priviri malefice,priviri unice-de fapt pentru mine exista o singura privire exceptionala,
ea este privirea care imi deseneaza aripi,si picioare de balerina,privire care ma invita la cel mai frumos vals al ochilor,si aceasta este privirea ta,uneori prea enervanta si insistenta,uneori prea dulce si savuroasa,uneori atit de absenta,iar uneori prea cautata de mine si prea ascunsa de tine.
Observ voci,voci plutind in atmosfera,milioane de  voci,ce cinta cea mai frumoasa sinfonie a noptii,voci care sunt in intuneric atit de suave,cremoase,delicioase,sunt speciale,pentru ca sunt voci ce fredoneaza iubire ,sunt vocile ce tandru clipele imbratiseaza,facind clepsidra pentru citeva fractiuni  sa inceteze a mai inlatura capricios timpul,insa a ta este absolut induiosetoare,magica ,ingereasca ,reprezinta balsamul sufletului meu.
Cioburi de stele..ce vad in ele?!observ in ele si culori,si lumini,si inimi pierdute,si parfumuri,si priviri si voci.Vad in aceste cioburi poate nimicuri,poate lucruri dizolvate,poate lucruri ce tin de ireal,poate un produs al imaginatiei mele,insa oricum ele veridicitate au,pentru ca cioborile de stele sunt bucati din mine,sunt micile piese de puzzle ce imi formeaza un colt de suflet,un TOT indestructibil!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu