Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 16 ianuarie 2011

De ce???

     Intrebare frecventa,pe care mi'o pun in fiecare secunda uneori chiar de doua ori in aceasi secunda!!!!Pfai,sa incepem cu inceptul......
*de ce mi'am facut acest blog?!....because,am nevoie undeva sa scriu,un loc in care sa-mi introduc toate petele de nebunie prezente in mine.......simt ca a venit momentul sa demonstrez lumii cu adevarat ca nu sunt slaba de inger,sa arat tuturor cit de scorpie pot fi chiar si din spatele acestui blog.......insa motivul principal  care a nascut acest blog : a fost un vis,cica am visat ca un blog va fi ocupatia potrivita for me pentru a nu face fire albe de plictiseala !!!!
*de ce azi urasc??!...da'da'daaaaaa urasc si nu numai azi,dar azi urasc in mod special.....mi s-a acrit de oameni,mi s-a acrit de problemele lor,mi s-a acrit de cei care se imbraca in celofan si atit de falsi apar in fata mea parca ar fi pe o ditamai scena de teatru iar eu juriul.........pai da vai,sa va spun verdictul meu: jucati atit de bine....incit as prefera sa ma dau cu capul de pereti si sa-mi zboare ochii, sa mi se faca iaurt....iar urechile- una cu dusumeau...sa nu mai vad si sa numai aud nimic.......m-am satuurat de falsuri.......fi-ti odata si voi cine cu adevart  sunte-ti si nu-mi mai servi-ti ipocritia universului mie,pentru ca numai tine......imi ajunge.....(p.s.sper sa va regasiti:D)....uraaasc,pentru ca urasc!!!!(in alt post voi dezvolta ideea.pentru azi ajunge cu 'uritul')
*de ce sufar de o lene cronica???!...pentru ca imi place sa nu fac nimic,sa stau in fata calculatorului si sa ating delicat tastele si sa mingii rafinat pielea soricelului (uite asta imi place).....in rest,toate lucrurile ma plictisesc si ma baga in pat la nanic..azi nu vreau sa fac nimic,chiar nimic!!!!dar se vede ca e imposibil!!!de ce???,pt ca am o minunatie de tema pe acasa la ro,cica de invatat luceafarul pe roluri?si ce rol mi s-a oferit???catalinaaaaaaa.....cred ca o sa voomit,deja stomacul punga mi s-a facut numai cind a citit numele......defapt replicile sunt absolut penibile de ex:,,o dulcea'l  noptii mele domn...de ce nu vii? vina!!!''..cit de visator a fost Eminovici,mereu i'am batjocorit si nemernicit poezilele,pentru unii e un mare poet,un arhanghel al poeziei,dar pentru mine ramane doar un nebun,care nu a stiut decit sa raspindeasca nebunia sa dulce si altora,a cautat ideal,pe dracu a cautat doar sa-mi produca mie si mai multa repulsie,nu a cautat el nici un ideal,nici un absolut,a scris pentru ca  sa nu  inbenuneasca completamente,a scris deoarece numai foaia si pana il mai intzelegeau.....dar criticii deja gasesc niste intelesuri,sfinte sisoe imi fac  cruce cu degetele de la picioare,vind le citesc...si da,rolul Catalina nu e in stilul meu,roluri de 'maniaca depresiva' uite alea le ador...........dar melodramele astea ,sunt asemeni hirtiei igienice pentru mine....nici un efect stralucitor...doar imi zgirie putin starea!!!!
*de ce azi nu am chef sa vad pe nimeni???!pentru ca  azi vreau pauza,vreau pauza de la oameni,vreau pauza de la lumina,vreau pauza de la bilbiiala,vreau pauza de la fotosesii,vreau pauza de la bucatarit,vreau pauza de la toti si toate ....vreaaaaau pauza,dar niciodata nu o obtiiiiin !!!!(plus ca azi ,iar imi va fi casa plina de oaspetii,futui lumea masii)
*de ce ochii mei o iau razna????!pai chiar nu stiu,viner au fost mici'mici ca la mongoloizi,spre seara tot erau mici,insa si foarte rosii,parca ma vampirizasem,deja simbata ii aveam mici si rozi,iar azi mi-i am mai mici ca niciodata,parca i-a tras cineva in fundul testei,plus mai sunt si foarte unflati ca dupa o portie buna de 'drinkuiala',nu am baut nimic inafara de ceai,capucino si multa apa plata........asa ca nustiu cum sa explic nebunia cu ocheanele!!!!
*de ce am scris toata filozifia  acesta?????!asa ca sa cititi,ca sa va minunati cit de banala uneori pot fi,ca sa imi ascultati si voi 'ccaturile  asa cum fac eu de fiecare data,si ca sa stiti ca mi-am facut si eu blog!!! :P
<va las o melodie care mie imi place la ora aceasta,mai mult ca niciodata,apropo titlu sa nu va induca in eroare...eu inca nu am invatzat sa cer 'iertatare',sooooo ascultati songul fara a va gindi ca are legatura cu mine

ca prima zi,primitzi bonus.......mai atasez blogului o poza!!

pofta mare!!!eu am plecat sa'mi fac tartine la microunde:P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu