Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

marți, 18 ianuarie 2011

*...un BOU!!!



Boul este un mamifer biped,care  nu are asemanare pe pamant...adica *TU!!!!Te intrebi de ce porti aceasta insigna?pfai,dragul meu asta esti,iti zic ai prea multe puncte tangentiale cu el,in special coarnele,ale  tale sunt atit de lungi si ascutite,incit numai cind dau ochii cu ele sufar de acupunctura,ti le detest,defapt iti detest incapatinarea mai mult ca orice pe pamint.....incapatinarea,impertineta,indiferenta si nepasarea ta vreau sa le dau la tomberon,am incercat,tu nu mi'ai permis!!!Deci,cum sa-ti zic ca s-o iei usor:esti cel mai mare si penal bou,pe care mi-a fost dat sa-l intilnesc si sa-l consider un personaj exceptional din viata mea,un fel de colac de salvare care reusea mereu sa ma scoata din toata monotonia,plictiseala si putreziciunea existentiala,faceai o treaba buna....felicitari......pacat ca te-ai retras,si ma eviti,si nici numai vorbesti.......te-am pierdut,si mor de ciuda,pentru ca eu nu pierd pe nimeni fara motiv,iar acum chiar nici nustiu ce explicatie sa gasesc care m-ar lumina si m-ar face sa te iteleg,sa iti inteleg comportamentul,raceala,indiferenta,nepasarea,uraaaa cu care ma privesti si ipocritia cu care ma faci sa sufar!!!Ai fost depistat cu cea mai cronica maladie,'boureala'...te rog trateaza-te,revin-o pe unda,revin-o la mine,revin-o la timp,demonii mei tinjesc dupe tine!!!:D

nimeni si nimic nu vorbeste mai mult adevar,decit acest cintec!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu