Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

miercuri, 26 ianuarie 2011

O iubesti, fatul meu, fara s-o stii!!!♥

Deschid ochii incet,intii clipesc,imi misc plumbul de pe gene, fortez pleoapele.... incerc,reusesc si ii deschid mari,reci si luminosi.  Si stau nemiscata, palida, rigida, doar ochii imi sunt vii .... si privesc, privesc filmul despre tine, care se deruleaza atit de clar, atit de bine realizitat, incit am impresia ca nu e o iluzie,din contra o traire la moment.          
 Te ating esti matase de nor!
Te ascult esti melodie de viori si pian!
Te respir esti un drog!
Te mingii esti spuma de cappucino!
Te savurez esti ciocolata Raffaello!
Te miros esti nectarul florilor de iarna!
Te imbratisez esti sculptura de gheata!
Te sarut esti demonul meu,ingere!
Esti rece,insa linga tine ard in flacari. 
Esti departe....te vreau aproape,sub inima....
Esti soapta iubirii eterne...
Esti curcubeul zilelor mele...
Esti singele ce-mi joaca in vene...
Esti zimbet de soare...
Esti zorii de zi ai amurgului meu...
Esti valurile marii,ce-mi scalda sufletul...
Esti paleta de culori,care-mi deseneaza aripi....
Esti petale de trandafir,cazute-n miere
Esti sputnicul,care planeaza prin mine
Esti sputnicul care imi prinde undele
Esti sputnicul ,care ofera fecventa vietii mele
Esti sputnicul,care ma face sa exist:
Eu-pamintul!
Tu-sputnicul!
Noi-universul,fara tine nu sunt decit bot de argila,dar cu tine- intreaga lume!!!Poti suferi amorul meu? sa-l suferi numai... caci nu pretind sa ma iubesti, dar sa te lasi iubit... ca un copil..Si vreau sa fim ca doi copii,cu vorbe goale sa nu ma poti rani,cu miinele legate sa nu ma poti opri,cu aripile frinte sa nu te poti salva,si se pare ca doare si se pare ca zburam mai sus cu aripi de stele murdare,si se pare ca chiar prin tine traiesc!!!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu