Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 16 ianuarie 2011

Imnul liceean!'♥




Oaza plina de lumina,
Altar sacru al stiintei 
Generatii ti se inchina
Izvor sfint al cunostintei!
N-ai pe lume asemanare 
Diamant cu grea valoare.
***
Ca si stupul cel de albine
Cind clepsidra incet se scurge,
Roiuri,roiuri trec prin tine
Pentru toti timp iti ajunge
Ii inveti,le dai povata
Ca sa se descurce-n viata.
***
Diadema ta de laur :
Dascalii ce ne'au invatat
A lor nume scris cu aur
C-au vegheat si indrumat
Lor cinstita plecaciune
Ca ne dau un rost in lume
***
Scoala dulcea mea etapa.
Unde am plins,m-am bucurat.
Treci rapid cum trece o apa
Dar nu'i totul spulberat....
Sunt prietenii pe'o viata,
O persoana ce'am format
Si amintirile de neuitat.     
[by me,aka 'dory paramorescu']
Viata e mult prea scurta,iar anii de liceu mult prea frumosi,ca sa irosim clipe in van!!!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu