Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

marți, 25 ianuarie 2011

Un aer mult prea trist-doar masti in abis!!!

,,Nu ma voi face comediantul acelui rau,care stapineste lumea.''     Toti afirma si striga ca stiu ce inseamna viata,dar nimeni nu izbuteste sa o traiasca,nimeni nu si-o deruleaza frumos,decent,in mod firesc,iubind si pretuind clipa.In carti viata este atit de hiperbolizata,atit de ridicata in slavi,apreciata,traita la cote maxime,primind numeroase difinitii si intelesuri ,pe care noi ar trebui sa le aplicam,sa le purtam in suflet,pe prima policioara de lucruri care sunt necesare a fi facute mereu,pentru a obtine o bucatica de fercire.Insa aceste indicii si sugestii valoroase din carti,care ar reusi cit de cit sa  spiritualizeze finta omeneasca,trec pe linga noi ca o boare de vint primavaratic, nimic nu e firesc in ziua de azi,oamenii sunt doar niste actori de pantomima,care nu dau pe viata o centima.Ei poarta masti,tot ceea ce fac,se realizeaza doar prin intermediul machiajului,artifialului,nimicului.Iubesc cu  masti,de fapt iubesc mai mult mastile de pe fata lor,nu au nici o molecula de simtire in interior,sunt lipsiti de pasiune,traire,amor.Oamenii au o prestatie foarte buna pe scena vietii,chiar sunt actori magistrali,reusesc atit de bine sa dea senzatia ca traiesc viatza,pe cind ei doar o mimeaza,doar joaca dupa scenariul unui regizor icognito,adica dupa demonii mintii lor,cei care  calca,spulbera,sugruma,ard frumosul,sentimentul,trairea,fiorul.Inima demult numai este guvernatoarea cugetului,cea care il conduce pe om,cea care il inobileaza cu iubire,cea care era  considerata Demiurgul amorului.Ea  ramine a fi praf de cenusa,inca un element neinsemnat,inca o papusa de teatru,inca un instrument care amplifica nimicnicia omului.Aceasta este realitatea noastra perversa,lumea care noi am faurit-o,lumea in care doar purtind masti si avind calitati de actor remarcabil,reusesti sa atingi niste culmi,reusesti sa-ti concepi propriile placeri,propriile iluzii,propriile nimicuri. Si eu sunt actor,si eu sunt comediant,si eu rinjesc sarcastic vietii,si eu traiesc prin masca, uneori deviez,uneori mi-o scot de pe chip ,uneori o arunc,uneori doresc sa privesc lucrurile fara ea,dar esuez,cedez,sunt delasatoare,sunt slaba-Sunt EU!
Verdictul:,,Piesa de teatru, joc de sah sau...Viata este o mare scamatorie si fiecare om isi joaca numarul gratuit, circul liberului arbitru.''     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu