Music rocked your world![a mea la sigur]


MusicPlaylist

duminică, 23 ianuarie 2011

the spell is broken!!!

^Ai avut o zi proasta?!Asa iti trebuie!!!
^Ai aflat ca esti un mare nimic?!Bravo,era si timpul sa o faci!!!
^Ai iubit doar o singura persoana,adica pe prostul de tine?!Nu ma surprinzi,asta de mult o stiam!!!
^Ai crezut si mai crezi in reincarnare?!Oh esti tare!da capu sa-ti dau una,sa vad daca e infundat!!!
^Ai un simt uimitor in ai da shuturi vietii mele,anume unde doare cel mai tare,adica in partea dorsala,stiai?!Desigur ca stiai,si remarc ca la tine acest lucru a devenit o dependeta zilnica,al naibii de tare iti place sa ma vezi *bosumflata,*plouata  si *de toti saturata!!!
^Ai un egou mare cit casa?!O-daaaaaa,gura imensa  te tradeaza!!!
^Ai prieteni multi?!Nu,bai....nu sunt prietenii tai,nu-i meriti,adica stai,dupa tine: ei nu te merita,pentru ca tu esti buricul pamintului,iar ceilati de prin imprejur-doar gaze din intestin!!!
^Ai vrea sa zbori?!Pfai,zboara puiule...zboara,pina nu te'am zburat eu!!!
^Ai vise?!Si ce?!Impacheteaza-le,dragule in pungute cu dantela argintie,si trimite-le prin posta domnului WC!!!
^Ai sentimente in tine?!Atunci unde sunt?!Imi par invizibile!!!Mhm,pai asa si spune,spune-mi ca esti un retardat de maimutoi,care nu stie cit face doi ori doi,si de la care nu trebuie sa cer nimic,pentru ca in afara de *nimic nu ai ce oferi!!!
^Ai un loc sub soare?!Da'da'daaaaa oficial locul potrivit pentru tine  e in cosciug langa Tutan Kamon,unde viermii sa te salivize,paianjenii sa te calce,ceva in genul 'masaj de relaxare',gindacii pe burta sa-ti joace,iar soarecii din cap pina-n picioare sa te ca**!!!
^Ai scuze pentru cea ce esti?!Sa nu incerci sa gasesti vreo una...again bla'bla'bla!!!
Si to be continued......
And:die mother fucker die mother fucker die!!![cica injur dracii de pe marte]


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu